Izrazito nam je zadovoljstvo kada nam naši cjenjeni klijenti daju povratnu informaciju, a kada se ta informacija sastoji od riječi pohvale za nekog od naših kolega i cijelu kompaniju, to nam daje vjetar u leđa da budemo još bolji za naše klijente.

Pismo prenosimo u cjelosti:

Poštovani,

 Ovom prilikom želim izraziti svoje zadovoljstvo koje sam u dva navrata iskusila sa Vašim uposlenikom, g. Krša Admirom.

Prije svega želim istaći da dugo nisam naišla na osobu koja se bavi takvim poslom, a koja ima prije svega toliko stručnosti i znanja, kao i razumijevanja za klijente i njihove potrebe i sposobnost nalaženja najpovoljnijeg rješenja, na obostrano rješenje,  kako institucije koju predstavlja tako i klijenta.

Gospodin je pokazao izuzetnu profesionalnost u obavljanju posla kojim se bavi i visoki nivo poštovanja i načina komuniciranja sa klijentom, stoga sam se i odlučila da pisanim putem iskažem sve pohvale i želim da svakako i dalje nastavi sa dobrim radom i smatram da je Vaša institucija zaista sretna što ima uposlenika poput njega.

Ne mogu, a da se ne osvrnem naravno i na Vas kao instituciju, koja izuzetno profesionalno obavlja svoj posao i ostavlja pozitivne utiske na klijente, kojima ništa drugo ne preostaje nego da istu sa visokim preporukama preporuče i drugima.

 Želim Vam da nastavite biti to što jeste, održati visoki nivo kvalitete u obavljanju posla, jer postoji veliki broj klijenata koji su kako profesionalnošću Vaših uposlenika, a tako i radom Vaše institucije, izuzetno zadovoljni i žele da opstanete na ovom tržištu i ostvarite svoje ciljeve i misiju.

 S poštovanjem,

Od srca zahvaljujemo dragoj klijentici jer je odvojila vrijeme da napiše jednu ovakvu divnu pohvalu, a kolegi Admiru samo iskrene čestitke na profesionalnosti i srdačnosti kojom obasipa svoje klijente!