Glavne odgovornosti:

•       Upravlja timom Saradnika za naplatu

•       Upravlja vlastitim portfeljem klijenata u statusu „pre-default“ i default“

•       Postupak naplate organizira prema utvrđenim procedurama

•       Daje prijedloge mjera za poboljšanje naplate

•       Sudjeluje u stvaranju i poboljšanju postupaka naplate

•       Organizira i koordinira posjete dužnicima radi monitoringa i dogovaranje načina otplate

•       Priprema izvještaje o obavljenim monitorinzima i stanju problematičnog portfolia

•       Točno i pravovremeno prati i izvještava o postignutim uplatama i/ili dogovorima o izmirenju obaveza;

•       Daje prijedoge za modifikaciju klijentovih obaveza kao i prijedloga za pokretanje postupka prinudne naplate, ukoliko se procijeni da je to jedini način za naplatu dospjelih potraživanja

•       Koordinira sprovođenje modifikacije klijentovih obaveza, te praćenje urednosti izmirenja obaveza po modifikovanim ugovorima

•       Koordinira i prati aktivnosti po pokrenutim sudskim postupcima

•       Koordinira i učestvuje u pripremi i dostavljanju potrebne dokumentacije za potrebe pokretanja aktivnosti naplate putem Eksternih agencija i/ili sudskog postupka

•       Provedba aktivnosti prinudne naplate instrumentima obezbjeđenja u posjedu Društva

•       Saradnja i komunikacija sa drugim odjelima u vezi dostupnih informacija o klijentima

•       Koordinira aktivnosti nagrađivanja tima

•       Odgovara za smanjenje delikvencije problematičnog portfolia

•       Ostali zadaci i poslovi po nalogu rukovodioca

Potrebne vještine, iskustva i kvalifikacije:

•       Završen Ekonomski ili Pravni fakultet

•       3 do 5 godina radnog iskustva u struci, na istim ili sličnim poslovima, od čega najmanje 1 godina na rukovodećem mjestu

•       Izvrsne komunikacijske i interpersonalne, kao i izražene pregovaračke vještine;

•       Iskustvo u komunikaciji sa različitim profilima klijenata;

•       Sposobnost za kvalitetno istovremeno praćenje realizacije više zadataka, u veoma dinamičnom poslovnom okruženju;

•       Sposobnost za individualni, kao i timski rad, prema potrebi, uz ograničen nadzor i spremnost na razmatranje svih potencijalnih poboljšanja u radu i njihovu adekvatnu primjenu;

•       Sposobnost za adekvatno upravljanje poslovnim aktivnostima u stresnim situacijama, uz advekatan nivo poslovne etike i profesionalog pristupa; 

•       Sposobnost brzog razumijevanja novih problema i donošenja učinkovitih odluka koje će spriječiti financijski gubitak te operativni i reputacijski rizik.

•       Razvijen visok nivo tolerancije u radu sa / i komunikaciji prema različitim tipovima korisnika, klijenata, zaposlenika i trećih strana;

•       Razvijene vještine u rukovanju računarima; Microsoft Office, sa naglaskom na vještine izvještavanja;

•       Aktivno iskustvo u vožnji;

Mi nudimo:

  • Adekvatna primanja, uz dodatak bonusa;
  • Internacionalno, pozitivno, dinamično i motivirajuće radno okruženje;
  • Kvalitetnu priliku za lični i profesionalni razvoj kroz treninge, edukacije i obuke;

Ukoliko smatrate da ste upravo Vi pravi kandidat za ovu radnu poziciju, pozivamo Vas da nam dostavite Vašu kratku biografiju na e-mail adresu: jobs@iutecredit.org, ne kasnije od 18. decembra 2020. godine. Vaša će prijava biti tretirana sa prikladnom pažnjom i striktnim povjerenjem.  Samo će osobe koje uđu u uži izbor potencijalnih kandidata biti kontaktirane za razgovor za zaposlenje.

MKD IuteCredit BH d.o.o. Sarajevo