(Customer Advisor in Sarajevo)

Glavne odgovornosti:

  • Efikasno rješavanje zahtjeva i svih drugih vrsta upita klijenata u vezi informacija o mikrokreditima, otplatama, post-prodajnim aktivnostima, pitanjima naplate, obradi zahtjeva i drugom;
  • Odgovornost za analizu kreditne historije i kreditne sposobnosti klijenta, kako bi se ustanovio nivo rizika u vezi sa odobravanjem mikrokredita, u skladu sa procedurama i pravilima Društva;
  • Odgovornost za provjeru evidencija klijenata i generiranje izvještaja koji će se koristiti za donošenje odluka o finansiranju;
  • Ocjenjivanje podataka o klijentima i preporučivanje planova otplate na temelju prihoda, podataka o štednji, povijesti plaćanja i aktivnosti kupovine na strani klijenata;
  • Vođenje i rješavanje problema klijenata;
  • Pozivanje prema i/ili korespondencija sa klijentima u promjenjivom poslovnom okruženju;
  • Pravovremena komunikacija putem različitih komunikacijskih kanala – Facebook, Viber, e-mail, telefon;
  • Sastavljanje promišljenih, personaliziranih odgovora na svaki zahtjev klijenta;
  • Pravovremena komunikacija i praćenje drugih članova tima u vezi zahtjeva vezanih za klijenta;
  • Doprinos kontinuiranom učenju i uspjehu cjelokupnog tima;


Potrebne vještine, iskustva i kvalifikacije:

  • Izvrsne komunikacijske i interpersonalne vještine;
  • Dobro poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu;
  • Sposobnost za kvalitetno istovremeno praćenje realizacije više zadataka, u veoma dinamičnom poslovnom okruženju;
  • Posvećenost zadovoljstvu klijenata i orijentaciju na prodajne vještine;
  • Razvijene vještine u rukovanju računarima; Microsoft Office;
  • Izrazito i iskreno Vam je stalo do podrške klijentima, rješavanja problema klijenata i svih aktivnosti koje se podrazumjevaju u jednom timu posvećenom klijentu;
  • Imate prethodna iskustva u obradi podataka;
  • Vješti ste u predstavljanju proizvoda, rješavanju problema i nuđenju usluga na jasan i razumljiv način;
  • Posvećeni ste detalju, i orijentirani postizanju ciljeva;
  • Prirodno ste empatični, dobar ste komunikator i spremni ste isporučiti uslugu u cilju postizanja izvanrednog korisničkog iskustva;
  • U stanju ste prioritizirati zadatke i odgovornosti koje isti nose;
  • Volite komunicirati putem društvenih mreža.

Mi nudimo:

  • Adekvatna primanja, uz dodatak bonusa;
  • Internacionalno, pozitivno, dinamično i motivirajuće radno okruženje;
  • Kvalitetnu priliku za lični i profesionalni razvoj kroz treninge, edukacije i obuke;
  • ‘Vidi Svijet’ program.

Ukoliko smatrate da ste upravo Vi pravi kandidat za ovu radnu poziciju, te njegujete profesionalan pristup u radu sa internim i vanjskim korisnicima kako je to opisano u ovom oglasu, pozivamo Vas da nam u kontekstu Vaše prijave dostavite Vašu kratku biografiju na e-mail adresu: jobs@iutecredit.org, ne kasnije od 15. maja 2022. godine

Vaša će prijava biti tretirana sa prikladnom pažnjom i striktnim povjerenjem.  Samo će osobe koje uđu u uži izbor potencijalnih kandidata biti kontaktirane za razgovor za zaposlenje.