Početak primjene posebnih mjera u skladu sa Odlukom Agencije za bankarstvo FBiH i Agencije za bankarstvo RS.
MKD „IuteCredit BH“ d.o.o. Sarajevo je u skladu sa odredbama odluka koje propisala Agencija za bankarstvo FBiH i Agencija za bankarstvo RS blagovremeno počela sa primjenom posebnih mjera koje je će omogućiti našim klijentima olakšice u plaćanju dospjelih obaveza, kao i odgodu istih u skladu sa donesenim Programom privremenih/posebnih mjera koji možete pronaći na našoj web stranici.
S obzirom da je proces implementacije mjera vrlo kompleksan i zahtjeva posebnu nadogradnju informacionog sistema Vas kao naše klijente ćemo zamoliti za strpljenje u realizaciji Vaših zahtjeva.
Ovim putem Vas pozivamo da ukoliko ste direktno ili indirektno pogođeni djelovanjem pandemije virusnog oboljenja „COVID -19“ da se obratite našem Društvu elektronskim putem ili dolaskom u neku od naših podružnica, te podnesete zahtjev za odobrenje jedne od posebnih mjera (moratoriji, „Grace“ period ili ekstenzija) uz prilaganje potrebnih dokaza.
Vaših zahtjevi će biti odobreni u narednom periodu ukoliko za isto postoje potrebni uslovi, bez obzira na vrijeme obrade Vašeg zahtjeva zbog implementacije informacionog sistema Vašim ugovorom i otplatnim planom će biti obuhvaćene sve rate u skladu sa zaključenim ugovorom od dana podnošenja Vašeg zahtjeva za odobrenje posebne mjere. Zahvaljujemo Vam se na strpljenju i što ste ostali uz Iute tim i u ovom teškom vremenu.
Kako mogu kontaktirati IuteCredit?
Ukoliko niste pronašli odgovor na vaše pitanje: kontaktirajte nas pozivom na broj 033 257 666, pošaljite svoje pitanje putem e-maila na
[email protected], postavite pitanje u poruci na profilima IuteCreditaa na društvenim mrežama Facebook i Instagram.
Kako se mogu zaštititi i koristiti usluge IuteCredit od kuće?
Putem web stranice IuteCredit, od kuće možete obavljati sljedeće aktivnosti bez nepotrebnog izlaganja kontaktu s drugim ljudima: podnijeti zahtjev za kredit u potpunosti online na www.iutecredit.ba, kako biste provjerili stanje vašeg zajma i rok dospijeća vaše rate, u dijelu web stranice ‘MOJIUTE’ (https://iutebosniah.wpenginepowered.com/my-iute/) unesite broj vašeg ugovora i datum rođenja. U dijelu web stranice ‘Vijesti’ (https://iutebosniah.wpenginepowered.com/news/) biti ćete obaviješteni o svim promjenama u radu IuteCredita. Za sve ostale informacije možete pozvati na broj 033 257 666, poslati e-mail na
[email protected] ili poslati poruku na profilima IuteCredita na društvenim mrežama Facebook i Instagram.
Kako mogu aplicirati za kredit tijekom pandemije COVID-19?
Možete podnijeti zahtjev za kredit tokom pandemije COVID-19. Postupak i vrijeme odobrenja ostaju isti, dok je potrebna dokumentacija prilagođena u sladu sa novonastalom situacijom. Potrebnu dokumentaciju možete pronaći u dijelu web stranice ‘Potrebna dokumentacija” (https://iutebosniah.wpenginepowered.com/about/potrebna-dokumentacija/). Sve što vam je potrebno jeste lična karta i ostala minimalna neophodna dokumentacija
Koje proizvode nudi IuteCredit za vrijeme pandemije COVID-19?
Svi novi klijenti mogu se prijaviti za gotovinski kredit u iznosu do 300 KM. Osim gotovinskog kredita, IuteCredit nudi i potrošački kredit za kupovinu proizvoda i usluga na rate u iznosu do 1000 KM, podnošenjem zahtjeva izravno u prodajne salone naših partnera. Potpuni popis partnera možete pogledati ovdje: https://iutebosniah.wpenginepowered.com/partners/
Kako mogu dobiti olakšicu u plaćanju?
Ukoliko niste u mogućnosti uredno otplaćivati svoje usluge, pozovite nas na broj 033 257 666, pošaljite e-mail na
[email protected] ili poruku na profilima IuteCredita na društvenim mrežama Facebook i Instagram, a mi ćemo Vam ponuditi najbolje rješenje za Vaše potrebe.