+387 33 257 666 PON-PET 08:00 - 16:30 Viber

                                       

Iute Credit BH

Program o posebnim mjerama za ublažavanje negativnih ekonomskih posljedica uzrokovanih virusnim oboljenjem “COVID-19”.

Dragi korisnici ovdje možete pronaći tekst Programa o posebnim mjerama za ublažavanje negativnih ekonomskih posljedica uzrokovanih virusnim oboljenjem “COVID-19”, kojim su detaljno propisani uslovi za odobrenje olašica klijentima Društva koji su direktno ili indirektno pogođeni negativnim efektima uzrokovanim virusnim oboljenjem “COVID – 19”, a sa ciljem prevazilaženja poteškoća sa kojima se Vi kao naši korisnici suočavate i olakšavanja urednog izmirenja Vaših obaveza da u narednom periodu“. MKD „IuteCredit BH“ d.o.o. Sarajevo će svojim klijentima u narednom periodu odobravati tri vrste posebnih mjera i to: moratoriji, „grace“ period i ekstenzija, a detalje o uslovima i načinu odobravanja posebnih mjera, te druge detalje o ponuđenim posebnim mjerama možete pronaći u dokumentu na web stranici pod naslovom:

Programa o posebnim mjerama za ublažavanje negativnih ekonomskih posljedica uzrokovanih virusnim oboljenjem “COVID-19”

Početak primjene posebnih mjera u skladu sa Odlukom Agencije za bankarstvo FBiH i Agencije za bankarstvo RS.

MKD „IuteCredit BH“ d.o.o. Sarajevo je u skladu sa odredbama odluka koje propisala Agencija za bankarstvo FBiH i Agencija za bankarstvo RS blagovremeno počela sa primjenom posebnih mjera koje je će omogućiti našim klijentima olakšice u plaćanju dospjelih obaveza, kao i odgodu istih u skladu sa donesenim Programom privremenih/posebnih mjera koji možete pronaći na našoj web stranici. S obzirom da je proces implementacije mjera vrlo kompleksan i zahtjeva posebnu nadogradnju informacionog sistema Vas kao naše klijente ćemo zamoliti za strpljenje u realizaciji Vaših zahtjeva. Ovim putem Vas pozivamo da ukoliko ste direktno ili indirektno pogođeni djelovanjem pandemije virusnog oboljenja „COVID -19“ da se obratite našem Društvu elektronskim putem ili dolaskom u neku od naših podružnica, te podnesete zahtjev za odobrenje jedne od posebnih mjera (moratoriji, „Grace“ period ili ekstenzija) uz prilaganje potrebnih dokaza. Vaših zahtjevi će biti odobreni u narednom periodu ukoliko za isto postoje potrebni uslovi, bez obzira na vrijeme obrade Vašeg zahtjeva zbog implementacije informacionog sistema Vašim ugovorom i otplatnim planom će biti obuhvaćene sve rate u skladu sa zaključenim ugovorom od dana podnošenja Vašeg zahtjeva za odobrenje posebne mjere. Zahvaljujemo Vam se na strpljenju i što ste ostali uz Iute tim i u ovom teškom vremenu.
Kako podružnice IuteCredita rade za vrijeme izvanrednog stanja i u koje vrijeme?
Podružnice IuteCredita otvorene su od ponedjeljka do petka od 08:00 do 16:00 i subotom od 08:30 do 14:00. Ukoliko nemate nužnu potrebu da posjetite naše podružnice, zbog sigurnosti Vas i naših zaposlenika, preporučujemo Vam da se za naše kreditne proizvode informišete putem broja telefona 033 257 666, kao i da koristite digitalne kanale e-mail: [email protected], Facebook i Instagram.
Kako mogu kontaktirati IuteCredit?
Ukoliko niste pronašli odgovor na vaše pitanje: kontaktirajte nas pozivom na broj 033 257 666, pošaljite svoje pitanje putem e-maila na [email protected], postavite pitanje u poruci na profilima IuteCreditaa na društvenim mrežama Facebook i Instagram.
Kako se mogu zaštititi i koristiti usluge IuteCredit od kuće?
Putem web stranice IuteCredit, od kuće možete obavljati sljedeće aktivnosti bez nepotrebnog izlaganja kontaktu s drugim ljudima: podnijeti zahtjev za kredit u potpunosti online na www.iutecredit.ba, kako biste provjerili stanje vašeg zajma i rok dospijeća vaše rate, u dijelu web stranice ‘MOJIUTE’ (https://iutebosniah.wpenginepowered.com/my-iute/) unesite broj vašeg ugovora i datum rođenja. U dijelu web stranice ‘Vijesti’ (https://iutebosniah.wpenginepowered.com/news/) biti ćete obaviješteni o svim promjenama u radu IuteCredita. Za sve ostale informacije možete pozvati na broj 033 257 666, poslati e-mail na [email protected] ili poslati poruku na profilima IuteCredita na društvenim mrežama Facebook i Instagram.
Kako mogu aplicirati za kredit tijekom pandemije COVID-19?
Možete podnijeti zahtjev za kredit tokom pandemije COVID-19. Postupak i vrijeme odobrenja ostaju isti, dok je potrebna dokumentacija prilagođena u sladu sa novonastalom situacijom. Potrebnu dokumentaciju možete pronaći u dijelu web stranice ‘Potrebna dokumentacija” (https://iutebosniah.wpenginepowered.com/about/potrebna-dokumentacija/). Sve što vam je potrebno jeste lična karta i ostala minimalna neophodna dokumentacija
Koje proizvode nudi IuteCredit za vrijeme pandemije COVID-19?
Svi novi klijenti mogu se prijaviti za gotovinski kredit u iznosu do 300 KM. Osim gotovinskog kredita, IuteCredit nudi i potrošački kredit za kupovinu proizvoda i usluga na rate u iznosu do 1000 KM, podnošenjem zahtjeva izravno u prodajne salone naših partnera. Potpuni popis partnera možete pogledati ovdje: https://iutebosniah.wpenginepowered.com/partners/
Kako mogu platiti ratu od kuće?
Plaćanje na rate možete izvršiti od kuće, putem interneta, ukoliko koristite usluge internet bankarstva vaše banke.
Moram li platiti svoju naknadu za vrijeme izvanrednog stanja? Hoće li se dug otpisati kao rezultat izvanrednog stanja?
Ne, Vaš dug se neće otpisati za vrijeme izvanrednog stanja pandemije COVID – 19. Savjetujemo Vam da svoju financijsku disciplinu održavate pravovremenim plaćanjem dospjelih rata, kako ne bi došlo do dodatnih kašnjenja.
Kako mogu dobiti olakšicu u plaćanju?
Ukoliko niste u mogućnosti uredno otplaćivati svoje usluge, pozovite nas na broj 033 257 666, pošaljite e-mail na [email protected] ili poruku na profilima IuteCredita na društvenim mrežama Facebook i Instagram, a mi ćemo Vam ponuditi najbolje rješenje za Vaše potrebe.
Ukoliko sam direktno ugrožena/ ugrožen pandemijom COVID 19 da li mogu dobiti olakšicu u plaćanju?
Ukoliko ste direktno ugroženi pandemijom u smislu da su Vam uskraćena ili smanjena redovna primanja, možete zatražiti olakšicu u plaćanju obaveza, a mi ćemo Vam omogućiti korištenje istih uz jedan dolazak u podružnicu. Pozovite nas na broj 033 257 666, pošaljite e-mail na [email protected] ili poruku na profilima IuteCredita na društvenim mrežama Facebook i Instagram, kako bi dogovorili naredne korake.